فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

عرفان در اشعار فروغ فرخزاد

سلام بر همه شما عزیزان:امیدوارم ایام بکامتان باشد....

اما چنانکه دانید وقتی فروغ زنده بود از دست انسان نمایانی که بی پروا بدیگران تهمت و افترا میزده و میزنند ناله و نفرین مینمود....اکنون هم که بیش از نیم قرن از فوتش میگذرد باز آن دیو سیرتان تهمتهاشان را از او دریغ نمیدارند.امثالشان را در بیشتر سایتهای ؟ میبینید.

اما من بشما ثابت میکنم که شعرهای فروغ لغو و لعب نیست....ردپای عرفان را در زوایای آن ببینید..

لطفا" به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...  

ابراهیم گلستان که سهم زیادی در رشد جهانی فروغ داشت

سلام بر همه شما عزیزان:امیدوارم ایام بکامتان باشد....

اما چنانکه دانید وقتی فروغ زنده بود از دست انسان نمایانی که بی پروا بدیگران تهمت و افترا میزده و میزنند ناله و نفرین مینمود....اکنون هم که بیش از نیم قرن از فوتش میگذرد باز آن دیو سیرتان تهمتهاشان را از او دریغ نمیدارند.امثالشان را در بیشتر سایتهای ؟ میبینید.

اما من بشما ثابت میکنم که شعرهای فروغ لغو و لعب نیست....ردپای عرفان را در زوایای آن ببینید..

بدلیل کمبود جا من این مطلب را با یک فایل پی دی اف تقدیمتان میکنم.امیدوارم لذت ببرید.فایل مربوطه را از اینجا دانلود فرمایید.اگر نظری داشتید یا لینک خراب بود در قسمت نظرات بیان فرمایید تا اصلاح نمایم.سپاسگذارم....

نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://forog.blogsky.com

بسیار عالی بود.ما عاشق فروغیم.ما در سالگردش گرد هم میاییم.دوستتان داریم....بازهم از اینها بنویسید شاید خفتگانی بیدار شوند.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد