فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

گلچینی از عکسهای مرحومه: فروغ فرخزاد

با سلام. و تبریک اعیاد مقدس شعبانیه بویژه میلاد با سعادت امام زمان(عج) به عموم شما عزیزان و دوستداران فروغ. 

امروز تعدادی از عکسهای بانو فرخزاد را برایتان گلچین کرده ام امیدوارم لذت ببرید.همه باهم برای شادی روحش دعا کنیم( حتی با ذکر صلواتی).... 

لطفا؛ برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید...

www.forog.tk

forog farrokhzad43

www.forog.tk

www.forog.tk

عکس فروغ-۱

عکس فروغ-۲

عکس فروغ-۳

عکس فروغ-۴

www.forog.tk

www.forog.tk

www.forog.tk

www.forog.tk

عکس فروغ-۵عکس فروغ-۶عکس فروغ-۷عکس فروغ-۸

منبع:safarian.ws

توضیح: متاسفانه آقای صفاریان که از دوستداران فروغ هست آرم سایتش را دقیقا روی چهره بانو انداخته که با این کارش لطمه بزرگی به عکسها زده ، و مشاهده آنها را با اشکال مواجه نموده.امیدواریم نسبت به اصلاح آن اقدام نماید..

از خویشان فروغ بویژه کامیار شاپور یا پوران فرخزاد که به این سایت مراجعه میکنند استدعا دارم در بخش نظرات شماره تلفن خودشانرا درج نمایند تا من بعداز هماهنگی با آنها، برای انجام مصاحبه واخذ اطلاعاتی از فروغ به نزدشان بروم.....سپاسگذارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام اینها تصاویری عالی هستند که مارا به گذشته های دور میبرند؛ اما حیف و صد حیف که لوگوی سایت مربوطه باعث لطمه به عکسها شده و ما دوستداران فروغ را ناراحت نموده.ایکاش صورت این اشخاص را خراب نمیکردند و آرمشان را جای دیگری مثلا" روی بدن فرد قرار میدادند.
بهر حال سپاسگذاریم و منتظر تصاویری دیگر....از فروغ جاودانه.

شاهین ارشابی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ http://entezar70@blogfa.com

سلام فکر میکنم ماها خیلی به فروغ مدیونیم خیلی خیلی مدیونیم


.......احتمال میدهم فروغ من در یک باغچه باشد
در یک باغچه پر از تنهایی
شایت دیوانه باشم که این جمله را میگویم

من عاشق او شده ام
من عاشق او شده ام
چون میتوانم عاشق او باشم
چون او میتواند عاشق من باشد


دوست دارم این شعر رو که برای فروغ نوشتم
رو تو وبلاگتون بیارید
.......
در فراسوی کوچه ها و بیابان ها
زنی با زنبیل خیس و بارانی ست
زنی که مرا پناه داد
از حمله طوفان
آموخت رمز گریه و تنهایی را
در همین دو سه روز.....


شعری از شاهین

خیلی خوشحالیم که با وجود فبلترینگ شدید آثار و یاد فروغ توسط نظام؛ شما عزیزان بازهم از عاشقان اویید.... سرافراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد