فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

فروغ فرخ زاد| Forog Farrokhzad

کانون هواداران شادروان: فروغ فرخزاد

لیلی که بود؟


لیلی که بود ؟ قصه چشم سیاه چیست ؟
در فکر این مباش که چشمان من چرا 
چون چشمهای وحشی لیلی سیاه نیست 
در چشمهای لیلی اگر شب شکفته بود 
در چشم من شکفته گل آتشین عشق .. فروغ
Photo: ‎چشم منست اینکه در او خیره مانده ای 
لیلی که بود ؟ قصه چشم سیاه چیست ؟
در فکر این مباش که چشمان من چرا 
چون چشمهای وحشی لیلی سیاه نیست 
در چشمهای لیلی اگر شب شکفته بود 
در چشم من شکفته گل آتشین عشق   .. فروغ‎


لیلی که بود ؟ قصه چشم سیاه چیست ؟
در فکر این مباش که چشمان من چرا 
چون چشمهای وحشی لیلی سیاه نیست 
در چشمهای لیلی اگر شب شکفته بود 
در چشم من شکفته گل آتشین عشق .. فروغ
Photo: ‎چشم منست اینکه در او خیره مانده ای 
لیلی که بود ؟ قصه چشم سیاه چیست ؟
در فکر این مباش که چشمان من چرا 
چون چشمهای وحشی لیلی سیاه نیست 
در چشمهای لیلی اگر شب شکفته بود 
در چشم من شکفته گل آتشین عشق   .. فروغ‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد